maanantai 17. kesäkuuta 2013

Puristaako vanne päätä ?

Markkinointi aiheuttaa ahdistusta silloin, kun sitä joutuu toteuttamaan taloudellisen paineen alla kamppailevassa yrityksessä työskentelevä, ylityöllistetty työntekijä. Markkinointiviestinnän pitäisi kuitenkin pysyä tässäkin tilanteessa hyvällä tasolla ja sen sisällön kekseliäänä sekä tuloksellisena.

Markkinointiahdistus on blogi, jonka tarkoitus on keskittyä ravintoloihin ja tapahtumiin markkinoinnin näkökulmasta. Blogin on tarkoitus pysyä käytännönläheisenä ja ratkaisuja tarjoavana. Jotkin käsiteltävät asiat ovat yksinkertaisia ja tuntuvat rautalangasta väännetyiltä, mutta perusteet on hyvä olla kunnossa alati muuttuvassa markkinoinnin maailmassa. Tulemme keskittymään ravintoloiden ja tapahtumien yleisimmin käytettyihin kanaviin, eli sosiaaliseen mediaan, PR:ään (promootio ja tiedotus), sähköpostiviestintään, mobiiliin, julisteisiin & flyereihin, sekä perinteisempiin, eli radioon ja printtiin. 

Blogin tarkoitus ei ole tarjota valmiita kassakoneen kilisyttäjiä, vaan työkaluja sellaisen kehittämiseksi. Postauksia teemme säännöllisen epäsäännöllisesti, eli kun siltä tuntuu.

 Palautetta ja kehitysehdotuksia voi lähettää osoitteeseen markkinointiahdistus@gmail.com


Julistemarkkinointia Helsingin kaduilta - Lähde: http://sateenvarjoton.blogspot.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti