sunnuntai 7. syyskuuta 2014

7 tapaa ottaa Instagram haltuun

Suomalaisista brändeistä pyöreästi 30 prosenttia on perustanut Instagram -profiilin. Joillekin profiili on pakollinen paha, eivätkä oikein tiedä, mitä sillä tekisi. Ja toiset miettivät sellaisen perustamista. AdWeekin jutun mukaan Instagram ottaa kovaa kyytiä kiinni Facebookia tavoittavuudessaan.

Tässä koottuna muutama keino Instagramin menestyksekkään käytön markkinoinnin varalle.

1. Behind the scenes kiinnostaa aina. Syvennä muissa kanavissa alkanutta tarinaa ja dokumentoi.


                                                                     (case: Finnair)





2. Tunnista kohderyhmän elämänrytmi ja tartu hetkeen














                                                                   (case: Petri Nygård)

3. Tartu memeihin omalla tyylillä














                                                                  (case: Robin Packalen)

4. Kilpailut ja arvonnat


(case: Mc Donalds

5. Nosta fanisi esiin re-grammaamalla














                                                                (case: Kaivohuone)

6. Järjestä selfien arvoinen paikka














                                                                       (case: Kamppi)

7. Anna brändillesi kasvot tai anna tili tekijöille














                                                          (case: Suomen ev.lut. kirkko)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti